Kernel 2.4.x

Sob, 26 Sty 2002, 23:31:50 CET

On Sat, 26 Jan 2002, Witek Kręcicki wrote:

> mowilem dzialaLO bo mialem 2.4 i dzialaLO. teraz mam 2.2 i nie dziala z
> przyczyn obiektywnych

Kawałek z polskiego tłumaczenia opcji kernela:

CONFIG_ACPI

Linuksowa obsługa ACPI/OSPM jest obecnie w fazie rozwojowej. Dlatego ten
sterownik jest jedynie przymiarką i jest EKSPERYMENTALNY.  Po
skonfigurowaniu obsługi ACPI programy wyższej warstwy (OSPM) mają dostęp
do interfejsów jądra umożliwiających manipulację zdefiniowanymi w ACPI
interfejsami sprzętowymi i programowymi, łącznie z oceną metod kontroli
ACPI (?). Jeśli nie jesteś pewien, wybierz tu N. Włączenie tej opcji
powiększa jądro o około 120KiB.

Ten sterownik wymaga platformy (sprzęt/firmware) zgodnej z ACPI.

Przy założeniu że na sprzecie nie przystosowanym do ACPI to powoduje
kłopoty to raczje dobrze że obecnie jest to wyłączone i to tymbardziej że
nie wygląda żeby ACPI było zmodularyzowane (?).