kernel-2.2.20-7

Adam Gorzkiewicz adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl
Nie, 27 Sty 2002, 21:14:32 CET

Dziękuję wszystkim tym, którzy odpowiedzieli na moje pytanie odnośnie brancha.
Zbydowałem 2.2.20-7.1 na sparcu. Niestety - problem patchy 31, 41, 42; linków
do asm i cryptoapi przy budowaniu smp pozostaje nadal.
Byłem trochę rozczarowany, że w /lib/modules/2.2.20/net nie znalazłem tun.o.
Zbudowanie go z paczki dołączonej do źródeł kernela zakończyło się niepowodzeniem
(tzn się skompilowało ale "unresolved symbols" :( ).
Po zbudowaniu kernel-net-tun (z cvs) sterownik działa bez zarzutu, jednak kernel-net-tun-1.1-1 w 2.2.20
jest w konflikcie z kernel-2.2.20 tak, że trzeba instalować z tym cholernym --nodeps :((
Pozdrawiam i życzę sukcesów w piłowaniu kernela (na sparca zwłaszcza :))
--
AdGor
adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl