SMP/UP trochę inaczej

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 27 Sty 2002, 21:37:03 CET

W lirc.spec zrobiłem jednoczesne budowanie SMP/UP tak jak w innych
specach. Trochę inaczej załatwiłem sprawę zależności. Przy
niezdefiniowanym no_dist_kernel zamiast trzech konfliktĂłw jest wymagane
np. kernel-up = 2.4.17. Do tego wersje smp i up nie wyinstalowują się
przez Obsoletes. Dzięki temu można bez --nodeps trzymać różne wersje
jądra (i moduły do jednej albo wszystkich).

Oczywiście jak ktoś sobie przebuduje z no_dist_kernel, to nie będzie
potrzebował żadnego pakietu jądra.

Prosiłbym o przyjrzenie się temu. Jak się nie spodoba, to zrobię tak,
jak gdzie indziej.

|   Unix hackers do it with pipes    :             PaweÂł Sakowski    |
|                                    :    <pawel w sakowski.eu.org>    |