mkochano: SPECS mozilla.spec,1.131,1.132

Pon, 28 Sty 2002, 02:05:27 CET

On Sun, 27 Jan 2002, Jakub Bogusz wrote:
[..]

> Zbudować to się zbuduje, tylko popatrz (w changelogu lub archiwum
> pld-devel-pl) dlaczego ta zależność została wprowadzona...
> Konkretnie: sprawdź, czy w mozilli dynamicznie linkowanej z nss działa
> https.
> W 0.9.6 było tylko SEGV, po zmianie na statyczne podobno działa.

Znaczy sie nie zbudowało się, bo nss nie jest na to przygotowany. Z
drugiej strony jak zaczołem przerabiać na używanei openssl to mi się
odechciało :>
Dobra wraca nss-static (ale jeżli tylko kiedyś stanie się możliwe żeby
tego tu nie było to powinno to wylecieć).