nvidia + kernel 2.2.20-7

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 29 Sty 2002, 00:43:59 CET

[wtorek, 29 styczeń 2002], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> A jak zamierzasz sie przekonać że oops jest i jak zmiarzasz nie utrudniać
> badanie tego typu przypadków ? Jak mam niby sprawdzić czy to działa skoro
> nie mam NVidii ?

No tak... Ale chodzi mi o jedną rzecz - tu jest potencjalne gówno w
które można wdepnąć, bo:

- pakiet nie leży w test tylko w normalnym miejscu, więc normalnie mi
  się zupgraduje
- zobaczę, że oopsuje i dam znać
- przez conajmniej najbliższą dobę będę miał bezużyteczne Xy i będe
  czekał aż ktoś łaskawie to naprawi

Bardziej podoba mi się metoda wrzucania do
test/gdziekolwiek_indziej_byle_nie_do_głownego_katalogu_ftpa - tak jak
robił Dżimi - rzucał hasło na liście że czeka jajko na testy - nie ma
problemu, wtedy jak tylko znajdę czas mogę testować.

Krótko mówiąc nie wpychajmy ludziom czegoś, co może nie działać (czego
działania nie jesteśmy pewni)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,  +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter