Braki w CVS (fwd)

Lukasz Bienkowski lb w ares.filg.uj.edu.pl
Wto, 29 Sty 2002, 15:59:13 CET

On Mon, 28 Jan 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> Lista brakujacych zasobow (log z buildera; non-distributable zostaly z zasady
> pominiete, byc moze cos umknelo uwagi). Niektore, np.
> 	galway.spec
> 	ibcs.spec
        ^^^^
To sie czasem moze przydac, ostatnio walczylem z uruchomieniem na nowo
programiku z SCO, ktory chodzil pod starym Slackiem, a zapomnialem o nim
przy zmianie na PLD :) Jakos udalo mi sie recznie skompilowac iBCS i w
wolnej chwili sprobowalbym poprawic to w CVSie. Ktos moze miec podobny
klopot...

> 	ldapns.spec
> 	mixmaster.spec
> jesli nie ma zastrzezen, kwalifikuja sie do "cvs rm".
>
> # $Revision: 1.13 $, $Date: 2002/01/18 02:13:18 $
> cvs server: nothing known about ibcs.xpm
> Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo. (ibcs.xpm)

Ale o co tam ikonka, to nie mam pojecia.

Pozdrowienia

Lukasz