Biblioteki

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Śro, 30 Sty 2002, 09:59:36 CET

On Tue, 29 Jan 2002, GoTaR wrote:

> # apt-get install symlinks
>
> i dopisz co trzeba do crona.

Oczywiście można by tak zrobić, ale to niepotrzebne mnożenie bytów.
To powinno być usuwane przy deinstalacji pakietu. Tylko nie wiem czy
jest dobrym pomysłem wpisywanie po prostu: rm %{_libdir}/libxxxx.so.0
do %postun.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)