nvidia + kernel 2.2.20-7

Śro, 30 Sty 2002, 10:14:03 CET

On Tue, 29 Jan 2002, Michal Margula wrote:

> No tak... Ale chodzi mi o jedną rzecz - tu jest potencjalne gówno w
> które można wdepnąć, bo:
>
> - pakiet nie leży w test tylko w normalnym miejscu, więc normalnie mi
>   się zupgraduje

Wobec tego co napisałem poprzednio to tak długo jak ktoś nie powie że cos
tu jest nie tak tak długo nioc mi o tym nie wiadomo i przyjmuję że
wszystko jest OK, aod zgłaszanai błedów jest BTS a nie tzreymanie pakeityu
w test.

[..]
> Krótko mówiąc nie wpychajmy ludziom czegoś, co może nie działać (czego
> działania nie jesteśmy pewni)

Mówiąc inaczje możemy w takim razie wszystko ttzrymać w test bo w zasadzie
wszystko mzoę komuś nie działać. Proponuję zejść na Ziemie i zmienić
kryteria oceny/klasyfikacji zasobów. Nie jest ważne czy dany zasób ma błąd
czy nie tylko jak szybko zidentyfikowany błąd bedzie usunięty.