Myszka, konflikty...

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 30 Sty 2002, 12:44:27 CET

On Wed, 30 Jan 2002, Tomek Orzechowski wrote:
> Czyli:
> 1. downgrade do 1.19.3 (1.19.6 ew. do DEVEL) ?
> 2. 1.19.3 spaczować na okazję imps2 ?

downgrade. Tak będzie prościej. Nie wiem o niczym wartym uwagi co nowsza
wersja wprowadza (ktoś wie?).
Przyglądałem się changelogo'owi gpm'a i zmiany w imps2 były dokładnie po
wydaniu 1.19.3
Inna sprawa, że jakiś czas temu debianowcy się na takie działanie gpm'a
też wkurzyli i coś tam zaczęli robić. Tylko, że wyciągać ich patche... to
mordęga...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...