Kernel 2.4.x

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Śro, 30 Sty 2002, 15:09:03 CET

On Sun, 27 Jan 2002, Blues wrote:

> Mam Athlon/Duron i działa mi to ładnie. Naciskam Przycisk Power i robi mi
> się piękny down systemu :)
> Bynajmniej nie mówię o robieniu ACPI standardowo, bo słyszałem jak kilka
> osób się skarżyło. A to już wystarczy.

W ACPI fajne jest to, że są plyty (np. moja :)), które przez ACPI są w
stanie wyłączyć system, kiedy temperatura CPU się podniesie ponad ustalona
wysokość. W sumie fajna rzecz np. dla serwera.
Czy nie jest tak, że kiedy się wkompiluje APM i ACPI, to domyślnie kernel
użyje ACPI? I czy nie można wybrać przy starcie, co będzie użyte?

Roman Werpachowski