mkraid

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 31 Sty 2002, 14:13:45 CET

On Thu, 31 Jan 2002 11:12:57 +0100 (CET)
Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> wrote:

> Proponuję ściągnąć nowe 'bootdisk_ide.img' i wystartować instalację
> z dyskietki, nie trzeba wtedy 'kombinować'. ;)

No dobra, ale ja mam dyski na SCSI jedynie cedeka na IDE. Czyli biorę
bootdisk_ide a późbniej moduły od CD on weźmie z kompaktu?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,
+) http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux