sendmail a procmail

Czw, 31 Sty 2002, 15:55:48 CET

On Thu, 31 Jan 2002, Blues wrote:

> Wymaga? A nie można maildropa użyć? AFAIK to można.

> Jeżeli tak to proponuję dać provides: mailprocesor dla procmaila i
> maildropa (i czy jest jeszcze cos tego typu?)

Raczej:

Requires:	LMDA

i dodać to do Requires dla wszystkic smtpdaemonów ?
W sumie takę nie powinniśmny używać smtpdaemon tylko MTA bo pojęcie MTA
obejmuje transfer poczty po różnych protokołach.

Jeżeli to by wypaliło to tylko pd warunkeim że w konkretncyh MTA
opracowałoby się metodę osadzania w jego konf LMDA (?).