multi-gnome-terminal - ciąg dalszy

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 31 Sty 2002, 20:49:36 CET

Prowadzę dochodzenie dlaczego multi-gnome-terminal robi mi segmentation
fault na starcie. Porównałem swoje pakiety z tymi, które podesłał mi
Tomek Trojanowski. Poniższe pakiety mam nowsze niż jego (a u niego ten
terminal działa):

bonobo
GConf
gdk-pibxuf
gmp
gnome-core
gnome-libs
gnome-network
gnome-print
libsigc++
libunicode
libxml
libxml2
oaf
scrollkeeper

Wymieniłem tutaj pakiety, które potencjalnie mogą sprawiac problemy, lub
nie miałem pojęcia czy mają coś z tym wspólnego.

Teraz prośba do tych wszystkich, którym działa multi-gnome-terminal -
upewnijcie się czy macie najnowsze wersje z FTP tych pakietów. Jeśli nie
to co się dzieję po upgrade?

Pozdrawiam

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux