%if w rpmie

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 11 Sty 2002, 21:07:02 CET

On Friday 11 October 2002 22:03, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Mysle, ze dobrze by bylo, gdyby ktos, kto wie jak to powinno wygladac
> podeslal przyklad na liste. Niezlinkowanie z czym trzeba jest czesta
> przypadloscia wielu bibliotek (np. librpm czt libORBit), ktora czasem
> wychodzi w dziwnych miejscach.
>
> Zreszta nie jest to li tylko przypadlosc PLD...

Z mojego doświadczenia wynika, że przeważnie jest to taki "łańcuszek"
zależności przy linkowaniu. I brak czegośtam w .la wychodzi przy linkowaniu
programu dwa poziomy "wyżej"... Ale ponieważ nikomu się nie chce tyle
grzebać, to robi szybki workaround i już (mi też się przeważnie nie chce :).

Ja jak na razie się na takie rzeczy natykałem w różnych okołognomowych
bibliotekach, ale że to gnome1 to mi to zwisało i powiewało... byle działało.
Natomiast w przypadku g2 czy generalnie czegoś "na czasie" to warto by
pogrzebać. Jeśli to jest arts... hmmm... nie jestem pewien czy miałbym to
gdzie zbudować bo sam bym chętnie zaglądnął. Co to za środowisko?