gnumeric

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Śro, 2 Sty 2002, 12:41:04 CET

On Wed, Jan 02, 2002 at 12:22:27PM +0100, Marcin Chojnowski wrote:
>Ktos jest w stanie zajac sie nowym gnumeric ??? jest juz dawno wersja
>1.0 a u nas jeszcze 0.76
No, z tym "dawno" to nie przesadzaj. :-)

>Ja niestety nie potrafie go zmusic do skompilowania.
Ja go właśnie skompilowałem, ale:
1. Brzydko (wyłączyłem regenerację auto*, dodałem "2_13" do %configure)
2. Wywala się po wciśnięciu guzika z wykresem (IMO coś nie tak z bonobo)
3. Wywala się przy próbie uruchomienia podglądu wydruku.

Wygląda na to, że mamy coś nie tak z bonobo/oaf. Zepsute (i stare) jest
też Guppi.

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>