hpijs - działa to?

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Wto, 1 Sty 2002, 23:49:45 CET

Michal Kochanowicz wrote:

> [...]
[...]
> Kto mówi o wyrzucaniu? Ja tylko się zastanawiam jak to działa i czy nie
> brakuje patchy na gs...

OK. Pisze jak jest - te dwie wersje działają z tym że trzeba użyć
starej notacji wywołania gs tj. z opcją -sDEVICE=DJ8xx (to dla
drukarki DeskJet 895Cxi) a nie tak jak podane w dokumentacji do
0.97 hpijs opcji -sDEVICE=hpijs -sDeviceName=DJ8xx - dlaczego tak
jest nie mam pojęcia jeszcze dla wersji ghostscript-7.00 w okolicach
release 3 lub 4 wprowadziłem zmiany donaszego gs tak by były zgodne z
nową notacją - ktoś w międzyczasie musiał to zmienić - być może sami
ludzie z Alladina dodali bezpośrednią/inną obsługę hpijs do gs 7.03 ?

W najbliższym czasie postaram się przyjżeć hpijs w wersji 1.0, która
jak rozumiem obok hpijs korzysta z innego interfejsu/device gs.

 >Mi też. Właściwie to czemu tego nie ma na FTP?

Z tego co pamiętam miałem problemy we wrzuceniu do speca/Makefile
odpowiedniej zależności dot. architektury na którą tworzona jest
kompilacja - oryginalny Makefile nie przewidywał korzystania
z dodatkowych opcji kompilacji - po uwadze kloczka wrzucilem
proteze w postaci bezpośredniej obsługi dodatkowego parametru
przez make i nadanie mu w specu wartości %{rpmcflags}, która jest
przekazywana jako opcja dla $CC podczas kompilacji - powinno to
załatwić tworzenie pakietów dla kilku architektur na jednej
maszynie.

Przed wrzuceniem na ftp warto jeszcze sprawdzić czy pakiet
w obecnej postaci skompiluje się na sparc/alpha - prosilbym
o info n/t wyniku kompilacji.

Pozdrawiam,
Marek

PS. gs -h w wersji aktualnej nie daje hpijs, ale za to daje bezpośrednio
urządzenia DJ630 DJ6xx DJ6xxP DJ8xx DJ9xx DJ9xxVIP.