wmconfig

Śro, 2 Sty 2002, 17:27:58 CET

On Wed, 2 Jan 2002, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Dnia śro 2. styczeń 2002 16:32, napisałeś:
> (...)

> (...)
> Ok, tylko myślałem, że zależności służą do tego aby zapewnić aplikacji
> wszystko, czego potrzebuje do prawidłowego działania w ogóle lub do
> prawidłowego działania jej poszczególnych funkcji ...
> Zaś menu można napisać ręcznie - użytkownik niekoniecznie potrzebuje tutaj
> takiego jak to widzi wmconfig. Moim zdaniem wmconfig powinien być
> potraktowany jako dodatkowe narzędzie - niekonieczne potrzebne do szczęścia.

Kwestia, że skrypty w tych wm-ach są tak sprewparowane żeby generowały nie
menu co podmenu z aplikacjami. To niejest zamiast całego menu co jego
uzupełnienie. Być może rozwiązaniem byłoby coś innego co dawałby podobna
funkcjonlność bez zewnetrznego programu (jakiś kawałek funkcji
parsujującej zawartość plików .desktop po to żeby zbudować menu z
aplikacjami + buforowanei teog w pamieci żeby za co kawałęk nie
regenerować całości) ale na razie jest to tak a nie inaczej załatwione i
raczje usuwanie tego IMHO nie wchodzi w grę bo znacznie zubarzałoby to
dostępne funkcje. wmconfig jest mały .. bardzo mały.