dosemu.spec ; who am i

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Śro, 2 Sty 2002, 22:00:54 CET

On Tue, Jan 01, 2002 at 11:05:49PM +0100, Witek Kręcicki wrote:
> Żeby można było zbudować dosemu na maszynach bez X

Po pierwsze to kto, oprócz mnie, nie używa X?
Tak sergio, ale on używa Windows.

Żeby zbudować dosemu na maszynach bez X może być bcond w .spec-u
Ale na FTPie (CDROMie) xdosemu jest zupełnie niepotrzebne.
Wystarczy dosemu domyślnie z X i xdos->dos.
Chyba założenia są takie, że PLD jest lekką dystrybucją.

Z tym "who am i" chodziło o to, że dosemu się dziwnie zachowuje "u mnie",
potrafi wyczaić czy został uruchomiony z konsoli, xterma czy
jeszcze inaczej.
Nie wiem jeszcze dlaczego nie zawsze włącza kiedy trzeba np. MITSHM pod X.

Jest jakiś oryginalny patch do dosemu-1.0.2, którego niedługo dorzucę.
Oprócz tego zrobiłem polską klawiaturkę (cp852).  Taka sztuka dla sztuki,
ale jeszcze pod X polskich literek nie ma.
Czy fonty ISO8859-2 mają inne kodowanie na konsoli a inne w X?
Jeszcze nie wiem o co tu chodzi.

Ale mimo wszystko STBR dosemu,
bo wszystkie pakiety dosemu-freedos-* potrzebują dosemu-1.0.2.

WF