poldek, wuch

radzio@pld.org.pl radzio w pld.org.pl
Pią, 4 Sty 2002, 16:06:33 CET

On Fri, Jan 04, 2002 at 03:10:59PM +0100, radzio w pld.org.pl wrote:
> Miałem ochotę poużywać trochę poldka i wucha, ale coś mi się zdaje, że to co
> leży na ftp, nie nadaje się do użytku:
>
> [root w home root]# poldek
> poldek: nbuf.c:81: n_buf_init: Assertion Buf->data = ((void *)0)' failed.
> Aborted

Dobra mój błąd, a właściwie rpma, który jakoś nie zainstalował pcre
poprawnie (zato zainstalował pcre-devel i miałem to pierwsze starsze od
drugiego teraz działa.

> A wuch wyświetla ładne okienko z informacją, że buduje liste pakietów
> i na tym koniec (tzw. koniec gdy go killhim, bo inaczej to końca chyba
> nie ma)

A wuch swoje, no chyba, że mam za mało cierpliwości (może by tak coś jak
pasek postępu włożyć do tego?)

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>