Parę pytań technicznych -> choosair

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 4 Sty 2002, 17:22:08 CET

On Fri, 4 Jan 2002, GoTaR wrote:
> A tak z ciekawości - nie jest może planowane dodanie do rpma pola
> Suggested:? Bo od ręki można podać dziesiątki pakietów, które de facto
> wymagane nie są, ale zazwyczaj zainstalować trzeba do pracy, np:
> file, unrar, unzip, dpkg... (mc)
> iconv (mutt)
> XFree86-fonts (XFree86)
>
> zaś dobór, co do Requires: dodać, a czego nie może być dyskusyjny.

Rozmawialiśmy jakiś czas temu z Pawłem Kołodziejem na ten temat + jeszcze
pole Importance (to co w apt-get -s upgrade się pokazuje)
Ale zgodziliśmy się, że to powinno poczekać do wyjścia następnej wersji
rpm'a, żeby mieć czas na przetestowanie i "walkę" o włączenie do kolejnej
wersji rpm'a.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...