oswajanie/cywilizowanie uClibc

Piotr Meyer aniou w smutek.pl
Sob, 5 Sty 2002, 12:41:30 CET

On Fri, Jan 04, 2002 at 09:59:08PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Masz na myśli ld czy /lib/ld-linux.so.2?

Ten drugi. Pierwszy to też wrapper :-). Za to przed chwilą zajrzałem
do katalogu extras i nic w tym stylu tam nie było. Muszę poszperać,
bo jestem pewny, że coś takiego ze stron/CVSu uClibc ściągałem,
jęcząc przy tym 'jak mi się nie będzie chciało rekompilować glibca' ;-)

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer