oswajanie/cywilizowanie uClibc

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Sob, 5 Sty 2002, 14:17:27 CET

On Sat, Jan 05, 2002 at 02:04:49PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> Ale przecież uClibc ma własny linker! I może on istnieć obok tego z
> glibca! Programy zlinkowane z uClibc oczekują linkera w pliku
> ld-uClibc.so.0, więc nie ma konfliktu nazw. A nawet gdyby plik miał taką
> samą nazwę to w konfiguracji uClibc można przenieść linker do innego
> katalogu (a binarki linkowane dynamicznie muszą znać całą ścieżkę).

Nawet jeśli mu tę ścieżkę (/usr/lib/%{_arch}-uclibc/lib or whatever)
zapiszesz (jakoś, na pewnoe można to zrobić przez -rpath), to zauważ,
że jeśli coś skompilujesz na i586 to nie będzie działać z pakietami
(uclibc) z i686. Domyślam się, że będą jeszcze inne problemy, i wciąż
nie jestem przekonany co do zasadności dynamicznego linkowania w tym
przypadku (czy naprawde zyskasz na rozmiarze).

Tylko moje 2e-2 euro.

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-