Patche do djbdns

Arek areq w topnet.pl
Nie, 6 Sty 2002, 12:09:08 CET

On 06 Jan 2002 00:53:38 +0100, you wrote:

>To nie moja głupota, to DJB. Zawartość /etc jest taka, jak po odpaleniu
>*dns*-conf.

Wydaje mi sie iz najlepiej bylo by zrezygnowac z umieszczania
gotowych konfiguracji w rpm. Rozwiazalo by to tez problem konfliktu
ip. Obecny stan utrudnia instalacje zamiast ja ulatwic.
Wywolanie recznie np.

dnscache-conf dnscache dnslog /var/lib/djbdns/dnscache 127.0.0.1

i zrobienie jednego linku nie jest problem dla kogos kto sie decyduje
sie na djb.

Arek