slrn-pl vs. slrn

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Nie, 6 Sty 2002, 13:46:52 CET

W poprzednim odcinku... (Paweł Sakowski pisze):

> Racja. Najlepiej byłoby rozdzielić nazwy plików, żeby dało się mieć
> jednocześnie slrn{,-pl}.

Czyli jak, przykładowo binarka miałaby być /usr/bin/slrn-pl ?
/etc/slrn/* chyba nie byłby w konflikcie z slrn z pld.
doki tez by chyba szły w oddzielne (o nazwę "slrn-pl") miejsce.
Makra nakładały by się.  Slrn-pl ma pewne wstawki we wszystkich makrach,
dodanych i oryginalnych, więc trzeba by chyba osobne miejsce ustalić.

> A jeszcze lepiej połączyć oba projekty w jeden
> (w sensie współpracy z autorem slrn).

Chodzi ci o współpracę slrn-pl z maintainerem orig slrn?
No gdyby nie to, nie mielibyśmy gettexta w standardzie ;)
Ale fakt, można by zakres współpracy poszerzyć...

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            Man and wife make one fool.
    Odwiedź mnie w galerii... :-)