slrn-pl vs. slrn

Jarek Baczynski jarek w math.put.poznan.pl
Nie, 6 Sty 2002, 14:05:49 CET

W poprzednim odcinku... (GoTaR pisze):

> Czyli jak rozumiem gettext i .po?

No nie. :)  To akurat masz w standardzie, a ja całego maila poświęciłem
na długi opis różnic, czytałeś chyba? :>

[..]
> killfile moim przyjacielem - nic z tego nie dochodzi do mnie.

Ale niektórzy na pewnych grupach nie mieliby co czytać... :))
Tak czy inaczej, makra bardzo potrzebne.

> Nie mów tylko, że maintainer slrn tego nie chce? Bez tego muszę ręcznie
> grepować spoola.

Już gdzieś pisałem, trzeba odnowić kontakty i "wstrzyknąć" trochę
świeżego stuff-u do orig slrn, to fakt.

> To możecie wkładać do /usr/share/slrn - wspólnego dla obu pakietów.

Nie możemy.  W slrn-pl wszystkie makra mają pewne wstawki potrzebne dla
tego całego mechanizmu konfiguracji makr, więc pliki nie mogą być
współdzielone z pakietem oryginalnym.

> O ile się nie mylę, to istnieje instytucja %lang i %doc w rpmie:)

Arku, czytasz w ogóle?  Jojoro klei u nas rpm-y... :-)

> Włączaj. Jednak w powyższym nie znalazłem NIC co nie mogłoby wejść do
> oryginalnego slrn. Defaltowe konfigi zlokalizowane na jakiś język włącza
> się do katalogu examples w dokumentacji.

Ok, do przemyślenia.  Tyle, że jak pisałem, slrn-pl kojarzy się z
maksymalną prostotą itd, niektórzy mogą sobie nie poradzić ze
znalezieniem polskich .rc w docach i przeniesieniem ich do /etc/slrn/.

Nie śmiejcie się, niektórzy mają nawet problemy z wykonaniem kilku
podstawowych punktów (np. z readme-pl.txt z slrn-pl dla win32), aby
uzyskać slrn-a w podstawowym działaniu...

> Oczywiście - dopóki mam +w do repo nie pozwolę:P

No już dopsz, dopsz, bez nerwów. :)))

> Nie musi być konfliktu. Zadbajcie tylko o nazwy plików i sprawdźcie, co
> można uwspólnić. A później na podstawie gotowego speca przekonacie się,
> że wszystko można włączyć do głównego drzewa slrn.

Ołkej.

 -- Jarek

--
      Jarek 'Bacza' Baczyński            If you are too busy to read, then you
    Odwiedź mnie w galerii... :-)        are too busy.