Parę pytań technicznych -> choosair

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Nie, 6 Sty 2002, 20:44:37 CET

On Sat, Jan 05, 2002 at 16:50:31 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> O ile nie wykażesz że taka ewentualnoś ma rzeczywiście miesce w przypadku
> jakieś klasy pakietów to nie ma co dzłać tylko dl;atego że mozan
> przypuszczeć że ktoś coś takiego (kiedyś) wynajdzie.

Tak od ręki? Proszę bardzo, klasa MTA. Ja potrzebuję multirelayingu, do
czego jedynym znanym mi rozsądnym wyborem jest masqmail. Jeśli jednak
będę chciał komuś z sieci lokalnej założyć konto e-mail, będę musiał
wystawić sendmaila. Na sendmailu multirelaying zrobić umiem, ale
WOLAŁBYM mieć osobne demony dla siebie i dla ludzi z zewnątrz.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!