logrotate, cos nie tak z rotacja

Marek Łukaszuk case w rudy.mif.pg.gda.pl
Pon, 7 Sty 2002, 11:55:01 CET

On Mon, 7 Jan 2002, Jarosław Kamper wrote:

> [jack w pldmachine jack]$ rpm -ql logrotate|grep cron
> /etc/cron.daily/logrotate
>
> Więc możesz tam sobie wpisać nawet yearly ;)
>
> mv /etc/cron.daily/logrotate /etc/cron.weakly/logrotate powinno załatwić
> sprawę ;) BTW, to musi być z crona?

ok, ale co jezeli czesc logow mam rotowanych codziennie a czesc co
tydzien ? mam napisac wlasny skrypt do rotacji ?

z man logrotate

weekly  Log files are rotated if the current weekday is less then the
	weekday of the last rotation or if more then a week has passed since the
	last rotation. This is normally the same as rotating logs on the first day
	of the week, but it works better if logrotate is not run every night.

better znaczy w tym przypadku, ze to nie dziala w przypadku
co nocnej/codziennej rotacji.

z tego co pamietam to z opcja _monthly_ to dzialalo poprawnie.

[Marek Łukaszuk][case w rudy.mif.pg.gda.pl]
[.:][http://rudy.mif.pg.gda.pl/~case][:.]
   Linux _is_ user-friendly. It is not
  ignorant-friendly and idiot-friendly.