Kompilacja iptables...

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 7 Sty 2002, 13:55:12 CET

On Mon, 7 Jan 2002, Blues wrote:

> I to jest odpowiedź.
>
> Albo bierzesz nowsze 2.4 albo:
> _without_patchedkernel - without ippool, prestate, log (which requires patched 2.4.x kernel)

G***no prawda....
Musisz tylko dopilnowac, aby kernel sie zbudowal _ZE_ wsparciem dla
iptables.
Najprosciej to _przed_ kompilacja kernela ustawic locale na POSIX
i wtedy zbudowac kernel.
Przy ustawieniach polskich Patch-o-matic sie wyklada i nie dodaje wsparcia
dla iptables - przerabialem to z Jankiem.
U niego na "POSIX"ie chodzilo, u mnie przy "pl_PL" nie.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}