slrn-pl vs. slrn

Pon, 7 Sty 2002, 17:41:06 CET

On Mon, 7 Jan 2002, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:
[..]

> Nie za bardzo zrozumialem sens tego zdania, ale my nie pisaliśmy tej
> dokumentacji - tylko ją tłumaczyliśmy. Po prostu przerzuciłem wszystko
> to co było w doc/ do doc/pl i wspólnymi siłami przetłumaczyliśmy.
> Jeśli jednak komuś sie chce napisać jakiś Tutorial-for-newbies to
> zapraszam :-)

Jest:
[kloczek w test2 slrn-pl]$ find doc -type d -print | grep -v CVS
doc
doc/pl
doc/tm
doc/tm/pl
doc/tm/pl/slrnfuns
doc/tm/slrnfuns
doc/tm/slrnfuns/pl
doc/pl.man
doc/slrnpull
doc/slrnpull/pl

A powino być raczej:

doc
doc/tm
doc/slrnpull
doc/pl
doc/pl/tm
doc/pl/slrnpull

many powinny lądować w doc/pl. Tak czy imnaczje wydaje mi się że katalog
/doc i katalogi doc/<lang> (tylko) powinny tu w zupełnośic wystarczyć.
Kwestia w tym że dokumentacja powinna być poprostu upotrządkowana.

[..]
> Rozumiem cię, ale to naprawdę nie jest nasza wina.

Ja nikogo wina nie obarczam. To co napisałem to zestaw sugestii do
zrealizowania. Czyli nie dotyczy to czasu przeszłego czy teraźniejszego co
przyszłego.