XFree86 i fonty

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pon, 7 Sty 2002, 17:27:03 CET

On Sun, Jan 06, 2002 at 23:18:16 +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Kwestia tego, w jaki sposób dodać te fonty (oraz rgb.txt - też
> nierozwiązane), żeby:
> - zaspokoić X serwery inne niż XFree86-Xserver, czyli serwery z 3.3.6
>   i być może (czy Xnest,Xvfb,Xprt potrzebują tych fontów???)

W opisie pakietu te fonty występowały w XFree86 - a nie Xserver. Gdzie
wtedy byłyby kolizje?

> Poza tym czasami chcę zainstalować gdzieś tymczasowo X serwer
> (all-remote), którego docelowo ma nie być, a po co przepychać
> kilkanaście MB przez sieć (czasem 100Mbit, czasem 128kbit).

Zaraz, od początku; podchodząc na logikę, cokolwiek by nie potrzebowało
tych fontów (że akurat Xserver to nieistotne) - zawsze może to mieć
remote. Nawet domowe komputery mogą korzystać z powiedzmy zasobów sieci
lokalnej, których my już nie kontrolujemy. Wniosek jest prosty - albo
czekać cierpliwie na dodanie odpowiednich pól informacyjnych do rpma,
albo dodać zależność i wymagać od ludzi --nodeps, albo po prostu dodać
te 3 pliki (jeszcze rgb) do pakietu Xserver.
Może wydzielić XFree86-fonts-base? Dwa fonty plus rgb.txt?

> Ja to mogę zrobić, tylko czekam na sensowne propozycje rozwiązania tego
> co napisałem powyżej. Albo jakieś common (i to niekoniecznie jedno :/),
> albo kombinacje z Provides/Obsoletes.

A taki osobny pakiet? Zajmowałby kilkadziesiąt kb.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!