Parę pytań technicznych -> choosair

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pon, 7 Sty 2002, 17:47:33 CET

On Mon, Jan 07, 2002 at 12:14:40 +0100, Michal Moskal wrote:

>                                                    ^^^^^^^^^^^^

> Ale niewatpliwie jest nim to, ze istnieja demony w ktorych nie da sie
> tego zrobic (lub przynajmniej moga istniec).

Mi się nie chce już tłumaczyć, ale na ŻADNYM INNYM znanym mi MTA takiej
rzeczy JA nie umiem zrobić (tak, to nie jest argument). Nie potrafią
tego zrobić także ludzie, których o to pytałem (także poza hierarchią
pl.comp) - to dla Tomka pewnie też nie argument, bo ON takiej
funkcjonalności nie potrzebuje. To, że potencjalnie ktoś nawet powiązany
z samą distro mógłby tego używać wydaje się go nie interesować, a ja już
nie mam siły na potyczki słowne.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!