pld (fwd) na Pingwinariach

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pon, 7 Sty 2002, 18:33:23 CET

W liście z pon, 07-01-2002, godz. 13:15, Marcin Bohosiewicz pisze:

> Forwarduje maila od Prezesa PLUG.

Może najpierw niech sie wypoeidzą ludzie czy będą.
Marcus bedzie, bo go znam i sobie nie odpuści.
Blues, a jak z tobą tym razem ?
Kloczek bedziesz ?
W tym roku nie bedziemy siedzieć do 6 rano :)
/me sie postara, ale nie wie jak bedzie z kasą bo kupilem mieszkanko,
chyba że znajde sponsora.

Jak już bedzie wiadomo kto jedzie, moze znajdzie się ktoś kto
coś powie :)

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'