Nowe iso na ftp

Pon, 7 Sty 2002, 18:46:00 CET

On Mon, 7 Jan 2002, Michal Moskal wrote:

> ludzie! Czy my naprawde mówimy o oszczędzeniu 300 kilo na cdromie?

Ja bym powiedział że dużo więcej potencjalnie bęzie mozan wycisnać z
poprawienia skryptu który szykuje lise tego co ma sie znaleźć na CD .. bo
mam niejakie obawy że tym razem coś przegiołem w druga stronę
(/.stat/geniso-SRPMS na ftp.pld.org.pl .. dla zainteresowanych :)
W geniso-poldek jest zakłądany stały marginez na pierwszym CD na wszystko
inne co nie jest pakeitami i tu też jest dużo wiecej do wyciśnięcia.
Także o ile ostani pakiet dokładany do zestawu o ile sie juz nie mieśic to
też nie powinno być to dokoptowywanei koczone bo sie mozę okazać że kilak
innych drobiazgów zmieści sie tam jeszcze :)
Tak czy inaczje zamaist o zmianie z iso9660 na coś innego radziłbym
przyjrzeć sie tym dwum skryptom :)