Re: aide, błąd w /etc/cron.daily/aide-check

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pon, 7 Sty 2002, 23:03:29 CET

On Mon, 7 Jan 2002 13:57:53 +0100 (CET), you wrote:
>tak jest w rpm'ie:
> LIN=`grep -c . /var/lib/aide/$DATA2`
>			      ^^^^^^
>tak chyba powinno być:
>LIN=`grep -c . /var/lib/aide/$$`
>po prostu /var/lib/aide/$DATA2 nie istnieje
>wiec nigdy nie zostanie wyslany mail

Zgadza się :), to ja pisałem ten skrypt i jak go tworzyłem to była tam
$DATA2 ale potem go ciut przerabiałem i u mnie jest dobrze a do repo
poszła starsza wersja.

>acha i dlaczego jest
>
>/usr/bin/aide --check
>
>zamiast
>
>/usr/bin/aide --update
>
>update wydaje sie byc logiczniejsze, chociaz zalezy to od konfiguracji
>np: partycja ro

hmm w sumie jak kto woli, można to chyba wrzucić do sysconfig.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć