Re: aide, błąd w /etc/cron.daily/aide-check

Marek Łukaszuk case w rudy.mif.pg.gda.pl
Wto, 8 Sty 2002, 07:59:15 CET

On Mon, 7 Jan 2002, Blues wrote:

> Sam to jeszcze raz przeczytałem i.... źle trochę napisałem :)
> --check działa tak jak powinno
> --update robi "wszystko" oprócz zapisania uaktualnionej bazy w odpowiednie
  ^^^^^^^

tzn. nie zapisywalo Ci wogole, czy zapisywalo ale do _innego_ pliku niz
orginalna baza ? Te dwa pliki musza byc rozne.

umnie SOA#1

pozdrowienia
[Marek Łukaszuk][case w rudy.mif.pg.gda.pl]
[.:][http://rudy.mif.pg.gda.pl/~case][:.]
   Linux _is_ user-friendly. It is not
  ignorant-friendly and idiot-friendly.