XFree-setup

Wto, 8 Sty 2002, 14:20:35 CET

On Tue, 8 Jan 2002, Robert Grabowski wrote:

> Witam!
>
>     Jestem nowy, wiec nie bijcie... Zauwazylem przy instalacji, ze
> pakiet XFree-setup nie ma w liscie zaleznosci XFree-fonts, a bez niego
> nie uruchamia sie xf86cfg ...

Tu raczje chodzi o dalej nieuregulowaną sprawę fontów w X serwerze bez
którego XFree86-setup jest bezużyteczne.

Częsciowo mam rozgrzebane dołączanie różnych dziwnych patchy do XF, które
raczje powionniśmy mieć, bo wypuszczenie 4.1.1 przeciaga się (skoro nie
wyszło na końcu roku to bardzo mozliwe że wyjdzie w marcu albo jeszcze
później co powoduje ze potencjalnie nie ma co czekać). Przy tej okazji
mozna będzie uporządkować sprawę fontów czyli wrzucenie tych trzech
potrzebnych bezpośrednio do serwrer + fonts.aliases.
Jeżeli w mięzyczasie sprawę fontów ktoś inny rozwiąże to wyjdzie dodatkowa
wersja. Ja uporządkowanie planuję sobie jeżeli już po dołączaniu tego co
mam skolejkowane.