pascalek: php.spec

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 8 Sty 2002, 15:02:46 CET

> [rzut oka do źródeł]
> A, bo z tego chyba powinno postać sablot.so - to jest inne rozszerzenie
> niż xslt.so (i raczej ten podpakiet powinien nazywać się php-sablot, a nie
> php-xslt - php-xslt można zostawić swoją drogą do poprawki (jako nie
> budujący się defaulytowo)).
nie patrzylem do zrodel, ale wydaje mi sie, ze xslt.so i sablot.so to
beda dwa oddzielne moduly i php-xslt bedzie wymagal w przyszlosci
php-sablot... ale to tylko spekulacja...

pozdrofka,
pascalek
ps. php-xslt nie buduje sie defaultowo i do czasu, gdy nie z niknie w
nich EXPERIMENTAL nie powinien byc tak budowany
ps2. szykuje sie ktos do update-u do 4.1.1?
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl