svgalib dla 2.2.20

Wto, 8 Sty 2002, 18:05:18 CET

On Tue, 8 Jan 2002, Krzysztof Taraszka wrote:

> Oki, wiec pozwole sobie na maly spis w tej sprawie:
> - svgalib w kernel ?

Nie koniecznie. Powiedziałbym że nie ma takeij potrzeby. Lepiej byłoby
tylko przystosować obecny spec do svgalib żeby generował dwpa podpakiety
z modułami do up i smp.

> - nvidia zostaje w specu, w kernel jej nie dam

Jasne ale w tej chwili brak tu jeszczewsparcia do smp.

> - bttv.spec leci ze STABLE bo mam go juz w kernelu (tak, z tar.gz
> budowany)
> - i2c.spec leci ze STABLE, tez jest w kernelu
> - lm_sensor zostaje, byly glosy ze ma zostac w specu
> - magiczne ip_wccp, pchac w kernel ? (imho tak) czy zostawic w specu ?

To można wciagnać do kernela.

> - alsa zostaje jako spec (czemu inne distro maja w kernelu a my nie ?)

Ale tu już jest skończona sprawa i na ftp leżą kernel{,-smp}-souund-alsa.

> - kernel-block-drbd w kernel czy w spec ?

Też zostaw.