dosemu.spec ; who am i

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Śro, 9 Sty 2002, 07:59:47 CET

On Tue, Jan 08, 2002 at 12:58:00AM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
> <złośliwość>Pożądny emulator Spec*, szybki driver LPT, może byś tak
> jeszcze w wolnej chwili pousuwał błędy z Gecko i napisał pożądny pakiet
> biurowy?</złośliwość>
Też mnie lekko denerwują przeglądarki WWW.  Obmyśliłem już, że trzeba wyjąć
co najlepsze kawałki z kilku browserów i zrobić jedną porządną.
Parser HTML zrobić przy pomocy bison/flex a obsługę sieci przez libcurl.
I do tego kilka targetów: terminal, svgalib, X, SDL (?).
Pakiety biurowe są "broken by design".  Wystarczy wszystko obsługiwać
z przeglądarki i do tego kilka(naście) "templates" możliwych dukumentów,
do których wstawia się dane w formularzach.

WF