Hmm, 2.2.20-4 nie wykazuje objawow po depmod -a

Krzysztof Taraszka dzimi w pld.org.pl
Śro, 9 Sty 2002, 20:17:27 CET

Tak, 2.2.20-4 u mnie nie wykazuje objawow po depmod -a

Dopiero insmod bttv. cos sypie unresolved'ami.
Probowalem rowniez na mdk z ich kernel'em, maja podobnie.

Problem ? Nie wiem, nie mam karty wideo i nie mam jak przetestowac, prosba
dla userow, przetestujcie to bttv w kernelu oki ?

BTW, postaram sie dopisac te symbole do ksyms.c, bo logicznie nie powinno
nic sypac undresolvedami a tylko zglosic w moim przypadku, ze device is
busy itp.
Narazie zachecam do testowania 2.2.20-4 i to jak najintensywniej,
szczegolnie prosze zwrocic uwage na ne2000 cz ne2k-pci, chce zobaczyc jak
sie to bez hap'a zachowa.
Jeszcze jedno, z 2.2.20-4 poprawnie kompiluje sie lm_sensor :)

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)