Nowe iso na ftp

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Śro, 9 Sty 2002, 22:48:10 CET

On Wed, Jan 09, 2002 at 02:08:31PM +0100, Blues wrote:
> [...]
>
> Spekulujesz czy sprawdziłeś?
Na pewno można.
Np. przy pomocy dd
Dla niektórych filesystemów trzeba by te bloki zaznaczyć jako reserved|bad lub
po prostu wgrać dokładnie w to miejsce te pliki.
Zresztą poczytam sobie na temat El-Torito.
I tak nie mam wypalarki, żeby to sprawdzić.

WF