dosemu.spec ; who am i

Witold Filipczyk juandon w poczta.onet.pl
Śro, 9 Sty 2002, 23:18:52 CET

On Wed, Jan 09, 2002 at 02:11:34PM +0100, Blues wrote:

> OpenOffice czeka na ciebie. Mówię poważnie...

Mam dużo czasu (a kto ma dużo będzie mu jeszcze dodane), więc mogę robić
różne rzeczy.
Po prostu łatwiej jest przyuczyć biurokratkę (biurwa to nieładne określenie)
do obsługi przeglądarki i przygotować kilka skryptów generujących jakieś
dokumenty na podstawie danych z formularzy.
Po stronie klienta tylko przeglądarka, po stronie serwera reszta.
BTW, Arachne for DOS działa całkiem nieźle nawet na 286.

Przyuczenie zajmie od 5 do 20 minut.  Nie trzeba kończyć kursów, itd.

WF