Moduly dla kernela dla SMP

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Czw, 10 Sty 2002, 13:47:09 CET

On Thu, Jan 10, 2002 at 01:28:51PM +0100, Marcin Bohosiewicz wrote:

> IMHO powinno byc /lib/modules/%{_kern_ver}smp
> bo moduly zaleza od wersji a nie od rel kernela,
> a pakiet z kernelem sam dba o wlasciwy link.

Z tego co patrzyłem, to dba tylko o /lib/modules/%{ver}, a nie
/lib/modules/%{ver}smp - stąd będą to oddzielne drzewka.
Jeżeli moduły smp mają tam być, trzeba dodać robienie tego drugiego
symlinka do skryptu %post smp w kernel.spec.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/