Nowe iso na ftp

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Czw, 10 Sty 2002, 14:25:41 CET

On day Thu, Jan 10, 2002 at 12:15:57PM +0100, Michal Moskal wrote what follows:

> Po jaką cholerę pchać na cdrom inny filesystem niż iso9660, które jest:
>
> a) standadrowe
> b) standadrowe
> c) standadrowe
> d) standadrowe
> e) zaprojektowane tylko do odczytu (mając na uwadze miejsce)

Przyłączam się!
Na każdym innym filesystemie rw isntieje taki, czy inny podział na
bloki/klastry marnujący miejsce + często duża struktura potrzebna
dla urzymania możliwości zapisu. Bez sensu sie z tym pchać na płytkę.

Gdzieś we wcześniejszym liście pojawił się nawet reiser jako alternatywa
:-), rzeczywiscie, księgowanie na płytce ro bardzo potrzebne :-))

Bez osobistej urazy, ale ten pomysł (zmiany filesystemu) jest trochę
poroniony...

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>