przesiadka z 2.2 na 2.4

Krzysztof Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 10 Sty 2002, 15:58:31 CET

On Thu, 10 Jan 2002, Stacho Pal wrote:

> Niby jak?? Jesli to dokladnie (no prawie) ten sam pakiet,
> tylko skompilowany w innym srodowisku.

Nie wiem, nie czytalem tych specow, ale mozna by w razie potrzeby zrobic
hmm, powiedzmy jak mdk, kernel-2.4XXX i jego bajery oraz jako support
trzymac w glownym drzewie kernel22-2.2.XXX i jego bajery pod np
mount-2.11m- w 2.2
a co do sprawy razem dzialania, nie wiem, moze mount w 2.4 zadziala z
kernelem 2.2 ? wtedy trzeba bedzie jakies rozsondne Provides (?) czy cos,
zeby nie krzyczalo ze nie dziala.

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)