kloczek: SPECS multi-gnome-terminal.spec

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pią, 11 Sty 2002, 17:08:20 CET

On Fri, Jan 11, 2002 at 02:38:18PM +0100, PLD CVS wrote:
> Module name:	SPECS
> Changes by:	kloczek	02/01/11 14:38:18
>
> Modified files:
> 	.              : multi-gnome-terminal.spec
>
> Log message:
> - added correct scrollkeeper support,
> - move desktop file to Terminals/,
> - spec adapterized,
> - removed idl files from %files (this is development stuffs),

idl to nie sa pliki developerskie tylko opisy interfejsu CORBA, które to
właściwie sa wykorzystywane przez normalne programy (np przez interpreter
IDL z ORBita) a także mogą zostać prekompilowane i dołączone do kodu
jakiegoś programu.
Pewnie i tak nie rozumiesz o co mi chodzi....

Pozdrawiam
Hint: gtm i #50 na bugs.pld.org.pl
--
Artur Frysiak