Re: aide, błąd w /etc/cron.daily/aide-check

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Pią, 11 Sty 2002, 18:13:14 CET

On Mon, 7 Jan 2002 23:47:54 +0100 (CET), you wrote:

>Sam to jeszcze raz przeczytałem i.... źle trochę napisałem :)
>--check działa tak jak powinno
>--update robi "wszystko" oprócz zapisania uaktualnionej bazy w odpowiednie
>miejsce.

No to dorobiłem do aide trochę opcji w /etc/sysconfig/aide, teraz możesz
to sobie dokonfigurować tak jak chciałeś żeby było czyli:
AIDE_WORK_MODE="update"
AIDE_MOVEDB="yes"
i wszystko powinno się zrobić samo :)

>Chyba gettext-devel brakuje

nie, no co ty to to od zawsze mam, nadal nici, znów nie mogę przebudować
sobie aide :(.

Do Kloczka o ile czyta: proszę o przebudowanie aide po moich zmianach i
wrzucenie do test, potestuję nowe możliwości.

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć