pld (fwd) na Pingwinariach

Krzysztof Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 11 Sty 2002, 19:06:50 CET

Wiec kto sie wybiera ?
Jestem po swierzej rozmowie z pania prezes i czas przygotowac agende.
Nie wiedza czy maja przygotowywac dla nas wieczorek czy moze rezerwowac go
na inne cele.

Kloczku przygotowywujesz juz cos ?
Blues tez sie wybierales ?

Ja jesli moj udzial zostanie zatwierdzony moge popowiadac o kernelu,
sztuce przygotowan patchy, latania kernela, robienia tego w distro,
ustepst, planach kernel'a w PLD (co na to baggins i cieciwa ? cieciwa jest
z krakowa a to jest blisko :)) wiec moze tez ze mna poopowiada ? ;) itp,
itd.

A jak inni ?
Jesli robimy tez wieczorek to trzeba przygotowac o czym bedziemy gadac i
jak to ma wyglac. O! i najwazniejsze, liste osob z PLD, ktora bedzie TAM,
i bedzie chciala opowiadac.

Krzysiek "dzimi" Taraszka	(dzimi w pld.org.pl)