Re: aide, błąd w /etc/cron.daily/aide-check

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 11 Sty 2002, 20:19:55 CET

On Fri, 11 Jan 2002, Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk wrote:
> No to dorobiłem do aide trochę opcji w /etc/sysconfig/aide, teraz możesz
> to sobie dokonfigurować tak jak chciałeś żeby było czyli:
> AIDE_WORK_MODE="update"
> AIDE_MOVEDB="yes"
> i wszystko powinno się zrobić samo :)

Po zastanowieniu stwierdzam.... że masz rację :) Tak jak ja myślałem na
pierwszy rzut oka to był poważny i karygodny błąd. Te opcje niech będą,
ale muszą być opatrzone WIELKIMI OSTRZEŻENIAMI.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...