kloczek: SPECS multi-gnome-terminal.spec

Sob, 12 Sty 2002, 03:47:15 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> W tym co widziałem do tej pory to idl-e były kompilowane.
> Troche to jednak rozumiem :)

W takim razie do poprawki są jeszcze co najmniej:
bonobo-conf-devel-0.14-2
bonobo-devel-1.0.17-1
control-center-devel-1.4.0.1-20
gnome-core-devel-1.4.0.4-43
gnome-libs-devel-1.4.1.2-7
mozilla-devel-0.9.6-4
oaf-devel-0.6.7-3

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr